Kontrole
- protokół kontroli Nr 7/NS/HDM/432/71/10
- temat kontroli: ocena stanu sanitarnego placówki
- stwierdzone nieprawidłowości: zacieki na suficie i ścianie w szatni Oddziału II,
- brak wentylacji mechanicznej w ustępach Oddziału II i III.
Zalecenia pokontrolne wykonane.
23.06. 2010r. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
- temat kontroli: ocena stanu sanitarnego placówki
- brak zaleceń pokontrolnych
23.06.2011r. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
- temat kontroli: ocena stanu sanitarnego placówki
- brak zaleceń pokontrolnych.
20.04.2012r. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
- protokół kontroli Nr 112/1207/NS/HDM/12
- temat kontroli: ocena stanu sanitarnego placówki.
Stwierdzone nieprawidłowości:
1. Ubytki schodów przy wejściu głównym do Żłobka
2. Zakurzone ściany wózkarni Oddziału I
3. Brak certyfikatów, atestów na meble w żłobku, dot. Oddz. III krzesła, stoliki)
Zalecenia pokontrolne zrealizowane
11.09.2012r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
protokół kontroli Nr 2918/1207/NS/HŻŻiPU/12
- temat kontroli: kontrola sanitarna bloku żywieniowego w Miejskim Żłobku.
Stwierdzone nieprawidłowości:
1. Zawilgocone z odpadającym tynkiem i łuszczącą się farbą ściany
w korytarzu prowadzącym do kuchni głównej.
2. Brak urządzenia do wyparzania naczyń stołowych.
Decyzja NS/HŻŻiPU-432-247-7283 z dnia 09.10.2012r.
1. Odnowienie brudnych, zniszczonych ścian w pomieszczeniach żywnościowych zakładu.
2. Doposażenie zakładu w urządzenie do dezynfekcji naczyń stołowych używanych w zakładzie.
Decyzja wykonana.
27.09.2012r. - Urząd Miejski w Pyskowicach, Wydział KSiSS
kontrola warunków i jakości sprawowanej opieki w Miejskim Żłobku w Pyskowicach
Protokół z dnia 08.10.2012r. - bez zaleceń pokontrolnych.
10.04.2013r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
1. Kontrola sprawdzająca realizacji decyzji z dnia 09.10.2012r.
znak NS / HŻŻiPO-432-247-7283/12
2. Kontrola tematyczna: kontrola w związku z poborem do badań laboratoryjnych
próbek żywności ( obiadu ).
Brak zaleceń pokontrolnych.
17.10.2013r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
- kontrola sprawdzająca i kompleksowa
Protokół kontroli sprawdzającej Nr: 3670/1207/NS/HŻŻiPU/13
Protokół kontroli kompleksowej Nr: 3671/1207/NS/HŻŻiPU/13
Pouczono o konieczności przygotowywania próbek pokarmowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego ( Dz. U. Nr 80 poz. 545 ).
20.12.2013r. - Urząd Miejski w Pyskowicach, Wydział KSiSS
Zakres kontroli:
1. Sprawdzenie zgodności kwalifikacji osób zatrudnionych w Miejskim Żłobku z wymogami ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.
2. Sprawdzenie warunków i jakości świadczonej opieki, w tym stopnia spełnienia warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych dotyczących żłobków i klubów dziecięcych.
3. Sprawdzenie zgodności liczby dzieci przypadających na jednego opiekuna w Żłobku.
4. Sprawdzenie wieku dzieci objętych opieką Żłobka.
5. Sprawdzenie jakości opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej sprawowanej w Żłobku.
Protokół kontroli z dnia 30.12.2013r.
Zalecenia pokontrolne:
w wystąpieniu pokontrolnym z dnia 17.01.2014r. zalecono usunięcie zacieków w szatni Oddziału III.
Zalecenie pokontrolne wykonano.
16.05.2014r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
- kontrola planowa dot. oceny stanu sanitarnego żłobka
Protokół kontroli Nr 138/1207/NS/HDM/14
Stwierdzone nieprawidłowości:
1. Zły stan techniczny gumolitów w salach Oddziału II i III
Termin realizacji zalecenia: prolongata terminu do dnia 31.08.2015r.
25.11.2014r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
Kontrola bloku żywieniowego w Miejskim Żłobku
Protokół kontroli Nr 3853/1207/ NS/HŻŻiPU/14
Stwierdzone nieprawidłowości:
1. Zawilgocone, brudne, z ubytkami tynki ściany w korytarzu komunikacyjnym prowadzącymi do kuchni głównej oraz obieralni warzyw ( pomieszczenie przyległe do kuchni ).
2. Pouczono o konieczności przeprowadzenia szkolenia personelu kuchni, dotyczącego higieny procedur produkcji żywności i przygotowywania próbek pokarmowych.
Decyzja PPIS Nr : NS / HŻŻiPU - 432 -241 - 8872 / 14 z dnia 24.12.2014r.
1. Odnowienie zniszczonych, zawilgoconych ścian w pomieszczeniach żywnościowych zakładu.
Termin: 31.08.2015r.
10.07.2014r. - Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach
- bezpieczeństwo pracy przy stosowaniu niebezpiecznych mieszanin chemicznych ( produktów chemii gospodarczej ).
W wyniku kontroli PIP nakazem nr rej. 04480-5317-K041-Nk01/14 z dnia 14.07.2014r. nakazał:
1. Poddać przyjętą pracownicę szkoleniu wstępnemu z zakresu bhp- instruktażowi ogólnemu. Termin wykonania: 10.08.2014r.
2. Poddać przyjętą pracownicę szkoleniu wstępnemu z zakresu bhp - instruktażowi stanowiskowemu. Termin wykonania: 10.08.2014r.
3. Zaprowadzić spis niebezpiecznych substancji/ mieszanin chemicznych.
Termin wykonania: 10.08.2014r.
4. Zapewnić karty charakterystyki dla następujących produktów: Domestos, General Fresh odświeżacz powietrza, Cleanlux, Cargosept, Manusan, Kret, Klara KR, Płyn Tytan WC oraz Vanish Clean and Fresh. Termin wykonania: 10.08.2014r.
5. Opracować instrukcję bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczącą postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi.
Termin wykonania: 31.08.2014r.
6. Opracować instrukcję bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczącą składowania materiałów niebezpiecznych. Termin wykonania: 31.08.2014r.
7. Ustalić rodzaje środków indywidualnej, których stosowanie na stanowiskach pracy kucharki oraz woźnej jest niezbędne. Termin wykonania: 31.08.2014r.
8. Dostarczyć pracownicom zatrudnionym na stanowisku woźna rękawice ochronne zabezpieczające przed działaniem niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia czynników chemicznych występujących w środowisku pracy.
9. Zapewnić przechowywanie substancji i mieszanin chemicznych w pojemnikach i opakowaniach oznakowanych w sposób pozwalający na ustalenie nazwy i właściwości znajdujących się w nich środków.
10. Oznakować znakami ostrzegawczymi ogólny magazyn pod kątem przechowywanych w nim niebezpiecznych substancji i mieszanin chemicznych. Termin wykonania: 31.08.2014r.
Zalecenia ujęte w nakazie zostały zrealizowane w wyznaczonych terminach.
13.01.2015r. - 21.01.2015r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych Wydział Kontroli Płatników Składek w Zabrzu
Zakres kontroli:
1. Prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszania do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego.
2. Ustalenie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu.
3. Wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych do celów ubezpieczeń społecznych.
Protokół kontroli Nr: 482015010117
Brak zaleceń pokontrolnych.
30.07.2015r. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
Protokół kontroli: 183/1207/NS/HDM/15
Zakres kontroli:
kontrola doraźna dotycząca oceny stanu sanitarnego żłobka.
Stwierdzone nieprawidłowości:
1/ żły stan techniczny gumolitów w salach zajęć grupy III,
2/zakurzone ściany w pomieszczeniach sanitarnych grupy II oraz salach grupy III
i łazienki grypy IV,
3/ pęknięta umywalka w pomieszczeniach sanitarnych grupy II
Nieprawidłowości usunięto w terminie do dnia 31.10.2015r.
28.09.2015r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach
Protokół kontroli sprawdzającej Nr 2352/1207/NS/HŻŻiPU/15
Kontrola realizacji Decyzji Nr NS/HŻŻiPU-432-421-8872/14 z dnia 24.12.2014r.
Protokół kontroli sanitarnej NR 2351/1207/NS/HŻŻiPU/15
Zakres kontroli - blok żywieniowy w Miejskim Żłobku
- nieprawidłowości nie stwierdzono
09.03.2016r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Kontrola tematyczna, protokół kontroli Nr 463/1207/NS/HŻŻiPU/16
- nieprawidłowości nie stwierdzono.
07.10.2016r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Kontrola planowa stanu sanitarnego placówki - protokół kontroli Nr 298/1207/NS/HDM/2016
- nieprawidłowości nie stwierdzono
13.10.2017r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Kontrola planowa dotycząca oceny stanu sanitarnego żłobka - protokół kontroli Nr 319/1207/NS/HDMNSHŻŻ/17
- nieprawidłowości nie stwierdzono.
13.12.2017r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Blok żywieniowy - kontrola kompleksowa zgodnie z harmonogramem kontroli.
Protokół kontroli Nr 2983/1207/NS/HŻŻiPU/17
Stwierdzone nieprawidłowośći: brak aktualnego badania wody pod względem mikrobiologicznym.
Nieprawidłowość została usunięta - badanie wody wykonane.
08.03.2018r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Blok żywieniowy w Miejskim Żłobku w Pyskowicach.
Protokół kontroli Nr 406/1207/NS/HZŻiPU/18
Na podstawie protokołu Nr 09/BZ/18 pobrano posiłek obiadowy bezpośrednio,
próbkę sporządził personel w kuchni Miejskiego Żlobka.
04.04.2019 r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Protokół kontroli Nr 746/1207/NS/HZŻiPU/19
Blok zywieniowy w Miejskim Żłobku w Pyskowicach-nieprawidłowości nie stwierdzono.
Pobrano do badania laboratyjnego próbkę żywności - posiłek obiadowy dwudaniowy.
02.10.2019 r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Protokół kontroli Nr 301/1207/NS/HDM/19
kontrola planowa dotycząca oceny stanu sanitarnego żłobka - bez uwag.
30.01.2020 r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Protokół kontroli Nr 24/1207/NS/ZNS/20/526/26
Decyzja NS/ZNS-P-526-26(1)/20:
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gliwicach potwierdza spełnienie wymagań sanitarno-lokalowych dla poszerzenia działalności o jeden oddział żłobkowy w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi od 2 do 3 lat w grupie liczącej maksymalnie 24 dzieci oraz porcjowania i wydawania posiłków i ich konsumpcji w naczyniach wielokrotnego uzytku.
05.05.2021 r. - Państwowy Powiatowy inspektor Sanitarny
Protokół kontroli Nr 564/1207/NS/HŻŻiPU21
Blok żywieniowy w Miejskim Żłobku w Pyskowicach -
Decyzja NS/HŻŻiPU-432-21-5606 / 21:
1. Odnowić zniszczone, brudne ściany i sufity w pomieszczeniach żywnościowych zakładu.
2. Odnowić lub wymienić zniszczone stoły produkcyjne w pomieszczeniach obróbki warzyw i owoców zakładu.
3. Zapewnić odpowiednio wyposażone miejsce i warunki do przebierania się przez personel zakładu.
Termin wykonania: do dnia 30.09.2021 r.
28.09.2021 r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Blok żywieniowy w Miejskim Żłobku w Pyskowicach
Decyzja NS/HŻŻiPU-432-21-5606(2)/21
zmiana decyzji z dnia 31.05.2021 r. nr NS/HŻŻiPU-432-21-5606/21 w zakresie orzeczonego w niej terminu, dotyczącej bloku żywienia w Miejskim Żłobku w Pyskowicach, ul. Paderewskiego 5
-na prośbę Miejskiego Żlobka w Pyskowicach nowy termin wykonania zarządzeń decyzji
w pkt 1, 2 ustala się na dzień 30.09.2022 r.
11.05.2022 r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
kontrola tematyczna - protokół kontroli Nr 169 / 1207/NS/HDM/22
kontrola planowana, dotycząca oceny stanu sanitarnego żłobka.
Stwierdzone nieprawidłowości: zakurzone ściany w salach, szatni oraz wózkowni
oddziału II i III i w pomieszczeniu sanitarnym dla dzieci oddziału III.
Zalecono likwidację nieprawidłowości.
12.10.2022 r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
kontrola sprawdzająca - prtokół kontroli Nr 2094/1207/NS/HŻŻiPU/22
w wyniku kontroli stwierdzono wykonanie obowiązków wynikających z decyzji z dnia 31.05.2021 r.
znak: NS/HŻŻiPU - 432-21-5606/21, tzn. odnowiono zniszczone i brudne ściany i sufity
w pomieszczeniach żywnościowych zakładu oraz zakupiono stoły produkcyjne do pomieszczenia
obróbki warzyw i owoców,
kontrola sanitarna - protokół kontroli Nr 2095/1207/NS/HŻŻiPU/22
kontrola bloku żywieniowego w Miejskim Żłobku w Pyskowicach - nieprawidłowości nie stwierdzono,
Wyznaczono termin do przekazania do Sanepidu jadłospisu dekadowego wraz z raportem
magazynowym celem dalszej analizy.
13.04.2023 r. - Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
konrola sanitarna - protokół kontroli Nr 122/NS/HDM/2023
kontrola planowa dotycząca oceny stanu sanitarnego Miejskiego Żlobka:
nieprawidłowości nie stwierdzono.
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|