Wyrys i wypis ze Studium uwarunkowan i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Wydział Planowania Przestrzennego i Inwestycji
II. NUMER POKOJU
111, 361
III. TELEFON KONTAKTOWY
32 332-60-48,
32 332-60-58.
IV. ADRES E-MAIL DO KONTAKTU
ppi@pyskowice.pl
V. GODZINY URZĘDOWANIA
Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 17.30
Piątek 7.30 - 13.30
VI. PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 503),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst. jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 1923 z późn. zm.),
VII. DO DRUKU WNIOSKU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ
Wymagane dokumenty:
- Dowód wniesienia opłaty skarbowej za wydanie wyrysu wraz z legendą lub wypisu ze Studium.
- Pisemne pełnomocnictwo oraz dowód pełnomocnika – jeżeli w imieniu zainteresowanych występuje pełnomocnik.
- Załącznik graficzny z oznaczeniem granicy wnioskowanej działki lub terenu (o ile jest konieczny).
VIII. OPŁATA SKARBOWA
W kasie Urzędu
- kasa czynna od poniedziałku do środy 7.30 - 15.30, w czwartek 7.30 - 17.00, w piątek 7.30 - 13.00,
- w ostatnim roboczym dniu miesiąca kasa czynna jest od 7.30 do 13.00, a w ostatnim roboczym dniu roku od 7.30 do 10.00. Jeżeli ostatni roboczy dzień miesiąca przypada w czwartek, wówczas kasa czynna jest od 7.30 do 15.00, a jeżeli przypada w piątek pracuje od 7.30 do 11.00.
Na konto Urzędu
PKO Bank Polski S.A.
62 1020 2528 0000 0102 0480 4953
IX. OPŁATA ZA CZYNNOŚCI URZĘDOWE
1. Za wydanie wypisu:
- do 5 stron: 30,00 zł
- powyżej 5 stron: 50,00 zł
2. Za wydanie wyrysu:
za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4: 20,00 zł - nie więcej niż: 200,00 zł.
Przed odbiorem wyrysu i wypisu może zajść konieczność dopłaty opłaty skarbowej zgodnie z pkt 1 i 2.
W przypadku działania przez pełnomocnika: 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa).
Zwolnione z opłaty skarbowej są między innymi dokumenty stwierdzające udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpis, wypis lub kopia, poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów oraz pełnomocnictwa
udzielone: małżonkowi, wstępnym, zstępnym lub rodzeństwu.
Opłaty należy dokonać przed dołączeniem pełnomocnictwa do akt sprawy.
Otrzymane w formie wiadomości e-mail potwierdzenie płatności należy wydrukować i przedstawić w urzędzie podczas załatwiania sprawy.
X. DODATKOWE INFORMACJE ZWIĄZANE ZE SPECYFIKĄ SPRAWY
Urząd Miejski w Pyskowicach ul. Strzelców Bytomskich 3
Wydział Planowania Przestrzennego i Inwestycji (pok. 111, parter oraz pok. 361, II piętro) – codziennie w godzinach urzędowania Urzędu Miejskiego – tel. 32 332-60-48, 32 332-60-58.
XI. CZAS REALIZACJI USŁUGI
Do jedengo miesiaca od daty złożenia wniosku.
Do ww. okresu nie wlicza się okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony, albo z przyczyn niezależnych od organu (Urzędu).
XII. FORMA ODBIORU USŁUGI
Po sporządzeniu wyrysu, wypisu lub wyrysu z wypisem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przez pracownika Wydziału Planowania Przestrzennego, odbiór osobisty lub przesłanie dokumentu pocztą.
XIII. TRYB ODWOŁAWCZY
Tryb odwoławczy nie występuje.
email: bip@pyskowice.pl tel.:32/332-60-17 fax: 32/332-60-02 , w dniu: 07‑04‑2022 16:37:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|