Poświadczenie własnoręczności podpisu na dokumentach stwierdzających istnienie dalszego prawa do pobierania świadczeń określonych ustawą o emeryturach i rentach z FUS
Wydział Organizacyjny
II. NUMER POKOJU
225 - I piętro
III. TELEFON KONTAKTOWY
32 332-60-20
IV. ADRES E-MAIL DO KONTAKTU
info@pyskowice.pl
V. GODZINY URZĘDOWANIA
Zgodnie z godzinami pracy Urzędu Miejskiego w Pyskowicach.
VI. PODSTAWA PRAWNAArt. 128, ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. - o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 504)
VII. WZÓR WNIOSKU/ INFORMACJE, JAKIE MUSZĄ BYĆ ZAWARTEWE WNIOSKU
Brak wniosku - własnoręczność podpisu potwierdzana jest na oryginalnych kartach z ZUS lub KRUS.
VIII. DO WNIOSKU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ
Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
IX. OPŁATA SKARBOWA/ NUMER RACHUNEKU BANKOWEGO NA KTÓRY NALEŻY DOKONAĆ WPŁATY/ GODZINY OTWARCIA KASY W URZĘDZIE
Brak
X. OPŁATA ZA CZYNNOŚCI URZĘDOWE
Brak
XI. DODATKOWE INFORMACJE ZWIĄZANE ZE SPECYFIKA SPRAWY
Brak
XII. CZAS REALIZACJI USŁUGI
Sprawa jest załatwiana natychmiast, chyba, że wymagane jest poświadczenie w miejscu zamieszkania wnioskodawcy.
XIII. FORMA ODBIORU USŁUGI
Osobiście
XIV. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak
XV. DODATKOWE UWAGI
Konieczny jest osobisty kontakt pracownika Wydziału z osobą, której dotyczy dana sprawa, np.: wnioskodawca przychodzi do Urzędu lub jeśli jest to utrudnione z powodu choroby lub podeszłego wieku, pracownik poświadcza własnoręczność podpisu wnioskodawcy w jego miejscu zamieszkania.
email: bip@pyskowice.pl tel.:32/332-60-17 fax: 32/332-60-02 , w dniu: 08‑12‑2008 09:14:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|