Poświadczenie własnoręczności podpisu na deklaracjach i formularzach rentowych do uzyskania lub pobrania rent z instytucji zagranicznych
Wydział Organizacyjny
II. NUMER POKOJU
225 - I piętro
III. TELEFON KONTAKTOWY
32 332-60-20
IV. ADRES E-MAIL DO KONTAKTU
info@pyskowice.pl
V. GODZINY URZĘDOWANIA
Zgodnie z godzinami pracy Urzędu Miejskiego w Pyskowicach.
VI. PODSTAWA PRAWNA
Art. 122 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. - o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 504)
VII. WZÓR WNIOSKU/ INFORMACJE, JAKIE MUSZĄ BYĆ ZAWARTE WE WNIOSKU
Brak wniosku - włąsnoręczność podpisu potwierdzana jest na drukach z instytucji ubezpieczeniowych (z tłumaczeniem na język polski) na miejscu.
VIII. DO WNIOSKU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ
Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
IX. OPŁATA SKARBOWA/ NUMER RACHUNKU BANKOWEGO NA KTÓRY NALEZY DOKONAĆ WPŁATY/ GODZINY OTWARCIA KASY W URZĘDZIE
Brak
X. OPŁATA ZA CZYNNOŚCI URZĘDOWE
Brak
XI. DODATKOWE INFORMACJE ZWIĄZANE ZE SPECYFIKA SPRAWY
Brak
XII. CZAS REALIZACJI USŁUGI
Sprawa jest załatwiana natychmiast, chyba, że wymagane jest poświadczenie w miejscu zamieszkania wnioskodawcy.
XIII. FORMA ODBIORU USŁUGI
Osobiście
XIV. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak.
XV. DODATKOWE UWAGI
Konieczny jest osobisty kontakt pracownika Wydziału z osobą, której dotyczy dana sprawa, np.: wnioskodawca przychodzi do Urzędu lub jeśli jest to utrudnione z powodu choroby lub podeszłego wieku, pracownik poświadcza własnoręczność podpisu wnioskodawcy w jego miejscu zamieszkania.
email: bip@pyskowice.pl tel.:32/332-60-17 fax: 32/332-60-02 , w dniu: 08‑12‑2008 08:55:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|