I. KOMÓRKA ORGANIZACYJNA REALIZUJĄCA USŁUGĘ Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa
II. NUMER POKOJU 332
III. TELEFON KONTAKTOWY 32 332-60-71
IV. ADRES E-MAIL DO KONTAKTU a.adamczyk@pyskowice.pl V. GODZINY URZĘDOWANIA Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 17.30
Piątek 7.30 - 13.30
VI. PODSTAWA PRAWNA Ustawa o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.),
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (Dz.U. z 1999 r., Nr 45, poz. 453)
VII. DO DRUKU WNIOSKU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ Wymagane dokumenty:
- aktualny odpis z księgi wieczystej dla dzielonej nieruchomości,
- minimum 3 egzemplarze wstępnego projektu podziału nieruchomości,
- wypis z rejestru ewidencji gruntów,
- opinia rzeczoznawcy ds. ppoż. (w przypadku obiektów budowlanych),
- zgoda na podział właścicieli dzielonej nieruchomości ( w przypadku wystapienia z wnioskiem przez osobe nie będąca właścicielem lub użytkownikiem wieczystym, ale mającym słuszny interes prawny).
VIII. OPŁATA SKARBOWA Nie podlega opłacie
IX. OPŁATA ZA CZYNNOŚCI URZĘDOWE Nie podlega opłacie
X. DODATKOWE INFORMACJE ZWIĄZANE ZE SPECYFIKA SPRAWY Brak
XI. CZAS REALIZACJI USŁUGI
Do 1 miesiąca w sprawach nie wymagających dodatkowych wyjaśnień. Inne zgodnie z kpa.
XII. FORMA ODBIORU USŁUGI Wysyłka pocztą za potwierdzeniek odbioru.
XIII. TRYB ODWOŁAWCZY:
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta , do 14 dni od otrzymania decyzji
XIV. DODATKOWE INFORMACJE Brak