Lokalizacja urządzeń i obiektów budowlanych w pasie drogowym
I. KOMÓRKA ORGANIZACYJNA REALIZUJĄCA USŁUGĘ
Referat Dróg Komunalnych/ Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
II. NUMER POKOJU
322
III. TELEFON KONTAKTOWY
32 332-60-56
IV. ADRES E-MAIL DO KONTAKTU
a.zukiewicz@pyskowice.pl
V. GODZINY URZĘDOWANIA
Poniedziałek 7.30 - 15.30
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7:30 - 17:30
Piątek 7:30 - 13:30
VI. PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1376 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 01 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pada drogowego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1264 z późn. zm)
VII. DO DRUKU WNIOSKU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ
- Szczegółowy i aktualny plan sytuacyjny w skali 1:1.000 lub 1:500, z proponowaną lokalizacją urządzenia - 2 egzemplarze;
- Projekt techniczny: szczegóły przejścia urządzenia w pasie drogowym (jeśli występuje);
- Szczegółowy i aktualny plan sytuacyjny w skali 1:1.000 lub 1:500, z proponowaną lokalizacją urządzenia;
- Pełnomocnictwo lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (w przypadku wystąpienia w imieniu wnioskodawcy pełnomocnika) oraz oryginał dowodu zapłaty opłaty skarbowej (17,00zł) za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa. Powołaną opłatę skarbową należy uiścić na konto Urzędu Miejskiego w Pyskowicach.
- Opis dotyczący określenia technologii prowadzenia robót budowlanych związanych z lokalizacją w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, o ile jest koniczny;
- Pełnomocnictwo lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (w przypadku wystąpienia w imieniu wnioskodawcy pełnomocnika), ciąg pełnomocnictw prokura oraz oryginał dowodu zapłaty opłaty skarbowej (17,00zł) za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa. Powołaną opłatę skarbową należy uiścić na konto na konto Urzędu Miejskiego w Pyskowicach.
VIII. OPŁATA ZA WYDANIE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
IX. OPŁATA ZA CZYNNOŚCI URZĘDOWE
Brak
X. DODATKOWE INFORMACJE ZWIĄZANE ZE SPECYFIKA SPRAWY
Brak
XI. CZAS REALIZACJI USŁUGI
Do 30 dni.
XII. FORMA ODBIORU USŁUGI- Osobiście lub pocztą
Od niniejszej decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach w terminie 14 dni od daty jej otrzymania za pośrednictwem Burmistrza Miasta Pyskowice. Decyzja staje się prawomocna po upływie tego terminu.
XIV. DODATKOWE INFORMACJE
Brak
email: bip@pyskowice.pl tel.:32/332-60-17 fax: 32/332-60-02 , w dniu: 22‑07‑2022 12:47:20
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|