Poświadczenie własnoręczności podpisu na deklaracjach i formularzach rentowych do uzyskania lub pobrania rent z instytucji zagranicznych
Wydział Organizacyjny
 
 II. NUMER POKOJU
 225 - I piętro
 
 III. TELEFON KONTAKTOWY
 32 332-60-20
 
 IV. ADRES E-MAIL DO KONTAKTU
 info@pyskowice.pl
 
 V. GODZINY URZĘDOWANIA
Zgodnie z godzinami pracy Urzędu Miejskiego w Pyskowicach.
 VI. PODSTAWA PRAWNA
Art. 122 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. - o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 504)
 VII. WZÓR WNIOSKU/ INFORMACJE, JAKIE MUSZĄ BYĆ ZAWARTE WE WNIOSKU
 Brak wniosku - włąsnoręczność podpisu potwierdzana jest na drukach z instytucji ubezpieczeniowych (z tłumaczeniem na język polski) na miejscu.
 VIII. DO WNIOSKU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ
 Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
 
 IX. OPŁATA SKARBOWA/ NUMER RACHUNKU BANKOWEGO NA KTÓRY NALEZY DOKONAĆ WPŁATY/ GODZINY OTWARCIA KASY W URZĘDZIE
 Brak
 
 X. OPŁATA ZA CZYNNOŚCI URZĘDOWE
 Brak
 
 XI. DODATKOWE INFORMACJE ZWIĄZANE ZE SPECYFIKA SPRAWY
 Brak
 
 XII. CZAS REALIZACJI USŁUGI
 Sprawa jest załatwiana natychmiast, chyba, że wymagane jest poświadczenie w miejscu zamieszkania wnioskodawcy.
 
 XIII. FORMA ODBIORU USŁUGI
 Osobiście
 
 XIV. TRYB ODWOŁAWCZY:
 Brak.
 
 XV. DODATKOWE UWAGI
 Konieczny jest osobisty kontakt pracownika Wydziału z osobą, której dotyczy dana sprawa, np.: wnioskodawca przychodzi do Urzędu lub jeśli jest to utrudnione z powodu choroby lub podeszłego wieku, pracownik poświadcza własnoręczność podpisu wnioskodawcy w jego miejscu zamieszkania.
email: bip@pyskowice.pl tel.:32/332-60-17 fax: 32/332-60-02 , w dniu: 08‑12‑2008 08:55:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|