Uchwała nr 6/2015/2016
Rady Pedagogicznej Przedszkola nr 2
w Pyskowicach
z dnia: 28 08.2015
w sprawie zmian w statucie przedszkola wprowadzonym Uchwałą Rady Pedagogicznej nr 8/2014/2015 z dnia 07.11.2014 r.
Na podst. art. 42 ust. 1 Ustawy z dnia 7 września o systemie oświaty (Dz.U. z 2004 r Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2014 poz.7) uchwala się co następuje:
§ 1
W statucie Przedszkola nr 2 w Pyskowicach uchwalonym 07.11. 2014r. wprowadza się następujące zmiany;
W § 6 dopisuje się punkt 10 o brzmieniu:
10. W przedszkolu prowadzona jest nauka języka angielskiego. Sukcesywnie nauką tą zostaną objęci wszyscy wychowankowie przedszkola.
§ 2
§ 10 otrzymuje brzmienie:
10. Do podstawowych zadań pomocy administracyjnej należy:
1. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku.
2. Uczestniczenie w obowiązujących szkoleniach z zakresu BHP.
3. Stosowanie środków ochrony zbiorowej, przydzielonych środków ochrony indywidualnej oraz obuwia i odzieży ochronnej.
4. Poddawanie się wstępnym, okresowym i kontrolnym oraz innym zleconym badaniom lekarskim.
5. Przestrzeganie tajemnicy służbowej określonej w odrębnych przepisach.
6. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego obowiązujących w placówce.
7. Wprowadzanie i aktualizowanie danych w Platformie Edukacyjnej, SIO, GIODO, PFRON, w dokumentacji i zestawieniach.
8. Prowadzenie strony BIP przedszkola.
9. Prowadzenie sprawozdawczości z zamówień publicznych.
10. Przepisywanie, redagowanie i edytowanie na komputerze tekstów, pism i innych dokumentów zleconych przez dyrektora.
11. Umiejętność obsługiwania urządzeń biurowych tj. fax, kserokopiarka, skaner, niszczarka i drukarka.
12. Śledzenie i informowanie dyrektora o zmianach zachodzących w przepisach prawa obowiązującego w placówkach oświatowych.
13. Czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji. Odbieranie poczty i e-maili.
14. Wspieranie działań dyrektora w przygotowaniach do spotkań (w tym dbanie o dokumentację).
15. Przygotowywanie bieżących ogłoszeń i informacji dla rodziców.
16. Pomoc w opracowywaniu zmian do regulaminów obowiązujących w przedszkolu.
17. Wykonywanie innych czynności i poleceń zleconych przez dyrektora przedszkola.
Natomiast dotychczasowy pkt 10 zostaje zamieniony na pkt.11.
§ 3
Wykonanie uchwały R.P. powierza się Dyrektorowi Przedszkola nr 2.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem uchwalenia.